Polityka prywatności
Twoja prywatność jest dla nas ważna. Poniżej przedstawiamy zasady, które określają, jakie dane zbieramy, jak je przetwarzamy i chronimy.
Zasady ogólne
Niniejsza polityka prywatności dotyczy przetwarzania danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu dostępnego za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.psychia.pl (dalej: „Serwis”) oraz w związku z działalnością Administratora.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o niniejszą Politykę prywatności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO).
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Psychia sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej 14/U3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000572563.
Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: info@psychia.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w ust. 3.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Mikołaj Ryzop, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: info@psychia.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany w ust. 3.
Dane osobowe pozyskiwane są podczas :
utworzenia i prowadzenia konta w Serwisie przez Użytkownika,
zakupu i realizacji usługi cyfrowej na rzecz Użytkownika,
wysłania przez Użytkownika przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie
Cele i podstawy prawne oraz czas przetwarzania danych osobowych przez Administratora są następujące:
Określony cel | Kategorie danych | Podstawa prawna | Retencja* |
Korzystanie z Serwisu | Imię, nazwisko, wizerunek, adres e-mail, nr telefonu, płeć, data urodzenia, informacje zdrowotne (o chorobach psychicznych, podejmowanych terapiach, przyjmowanych lekach) | Zawarcie i wykonanie umowy tj, zapewnienia możliwości korzystania z funkcjonalności Serwisu, wypełnienie obowiązku prawnego, obrona przed potencjalnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. b), c), f) RODO); zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 9 ust. 2 lit a) RODO). Zgoda na przetwarzanie danych o stanie zdrowia jest dobrowolna, lecz niezbędna do korzystania z Serwisu. Zgoda może być wycofana m.in. przez usunięcie swojego konta. Wycofanie zgody uniemożliwi korzystanie z Serwisu. Po wycofaniu zgody na przetwarzanie danych o stanie zdrowia będą one przechowywane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami. | Czas obowiązywania umowy, tj. do chwili rezygnacji z korzystania z Serwisu, przy czym nie dłużej niż 3 lata od ostatniego logowania do Serwisu, a w przypadku danych zdrowotnych, do czasu cofnięcia zgody, jeśli nastąpi wcześniej |
Marketing bezpośredni naszych produktów i usług | Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, | prawnie uzasadniony interes w postaci promowania oraz reklamy Serwisu oraz naszych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) | czas obowiązywania umowy, tj. do chwili rezygnacji z korzystania z Serwisu, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody (korespondencja e-mail i SMSowa), do czasu cofnięcia zgody, jeśli nastąpi wcześniej |
Obsługa zapytań (dowolnie od przyjętej formy) | Imię, nazwisko, wizerunek, adres e-mail, nr telefonu, płeć, data urodzenia, | prawnie uzasadniony interes w postaci udzielenia odpowiedzi na skierowane do administratora pytania (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | 3 lata od ostatniego kontaktu |
Badanie zachowania i preferencji Klientów | Imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, płeć, data urodzenia, | prawnie uzasadniony interes, aby poznać Twoje potrzeby i możliwie najprecyzyjniej dostosować usługi oferowane w Serwisie do Twoich preferencji lub preferencji większych grup Klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | czas obowiązywania umowy, tj. do chwili rezygnacji z korzystania z Serwisu |
Analityka i statystyka | Imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, płeć, data urodzenia, | prawnie uzasadniony interes w gromadzeniu danych o sposobie korzystania z Serwisu, abyśmy mogli udoskonalać i rozwijać nasz produkt, lepiej poznać i zrozumieć oczekiwania naszych Klientów, tworzyć modele statystyczne oraz pomagać rozwiązywać problemy, z jakimi spotykają się nasi Klienci (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) | czas obowiązywania umowy, tj. do chwili rezygnacji z korzystania z Serwisu |
Ustanowienie, wykonanie lub obrona roszczeń prawnych administratora | Imię, nazwisko, wizerunek, adres e-mail, nr telefonu, płeć, data urodzenia | prawnie uzasadniony interes w ustanowieniu, wykonywaniu lub obronie roszczeń prawnych administratora (art. 6 ust. 1 lit f. RODO) | czas wynikający z przepisów prawa w zależności od rodzaju roszczenia / postępowania prawnego |
Wypełnienie prawnego obowiązku ciążącego na administratorze | Imię, nazwisko, wizerunek, adres e-mail, nr telefonu, płeć, data urodzenia | wypełnienie obowiązku ciążącego na administratorze, wynikającego z właściwych przepisów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) | czas wynikający z przepisów prawa w zależności od charakteru obowiązku, nie dłużej niż 5 lat |
*wskazane okresy przechowywania danych mogą ulec wydłużeniu, jeśli konieczne będzie dalsze przetwarzanie danych celem obrony lub dochodzenia roszczeń prawnych o czas prowadzenia postępowania.
Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest:
dobrowolne, ale niezbędne do utworzenia konta, zakupu usługi oraz realizacji umowy,
wymogiem umownym – brak podania danych uniemożliwi zawarcie i realizację umowy,
w przypadku zgody na marketing – dobrowolne,
podanie danych szczególnych kategorii jest całkowicie dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody- brak ich podania może jednak uniemożliwić świadczenie określonych usług cyfrowych.
Zgoda na przetwarzanie danych szczególnych kategorii może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
. Udzielona zgoda na przekazywanie informacji handlowych może zostać przez Użytkownika wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
. Odbiorcami danych osobowych Użytkownika mogą być następujące kategorie podmiotów:
pracownicy Administratora,
podmioty świadczące usługi hostingowe,
dostawcy systemów informatycznych i oprogramowania,
firmy świadczące usługi księgowe i prawne,
agencje marketingowe i reklamowe,
operatorzy płatności (w zakresie realizacji transakcji),
organy uprawnione na podstawie przepisów prawa (np. urzędy skarbowe, sądy),
podmioty świadczące usługi związane z realizacją usług cyfrowych
podmioty uprawnione do ich utrzymania na podstawie przepisów prawa, jeśli wystąpią z takim żądaniem, np. organy administracji publicznej lub wymiaru sprawiedliwości.
. Wskazanym podmiotom Administrator udostępnia dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na przykład w oparciu o umowy powierzenia przetwarzania danych, jeśli ich zawarcie jest wymagane zgodnie z RODO).
. W odniesieniu do danych osobowych przekazywanych podmiotom, którym dane są przekazywane, a które przetwarzają je w celach wynikających z obowiązujących przepisów prawa niezależnie od Administratora, podmioty, którym dane są przekazywane, są administratorami danych osobowych niezależnie od Administratora.
Administrator dba o prawidłowe zabezpieczenie danych Użytkowników poprzez stosowanie odpowiednich środków organizacyjnych i technicznych.
Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub dla którego są przetwarzane, w zakresie niezbędnym do zapewnienia zgodności z obowiązującym wymogiem prawnym lub w zakresie w jakim jest to wskazane w świetle obowiązujących przepisów prawa.
Dane osobowe Użytkownika nie będą udostępnione do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe Użytkownika nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępniane poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takiej sytuacji dane osobowe będą przekazywane na podstawie pozytywnej decyzji Komisji Europejskiej, a w razie jej braku w przypadku, gdy zapewnimy odpowiednie zabezpieczenia i pod warunkiem obowiązywania egzekwowalnych praw osób, których dane dotyczą. W razie zaistnienia takiej sytuacji, Administrator poinformuje osoby, których dotyczą przekazywane dane. Informacje o przekazywaniu poza Europejski Obszar Gospodarczy danych gromadzonych za pośrednictwem strony internetowej znajdują się w II części niniejszej polityki prywatności.
Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od 18 listopada 2025 r.
Postanowienia dotyczące przetwarzania danych zawartych w plikach cookies gromadzonych za pośrednictwem strony internetowej
W ramach działalności Strony Internetowej wykorzystywane są pliki cookies zapisywane w urządzeniach końcowych Użytkowników. Przez wykorzystywanie plików cookies należy rozumieć ich przechowywanie i uzyskiwanie do nich dostępu przez Administratora.
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym, treść (np. identyfikatory akcji) oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
dostosowania zawartości Strony Internetowej do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić Stronę Internetową, dostosowując ją do jego potrzeb i preferencji;
dostosowania reklam wyświetlanych Użytkownikowi do jego preferencji;
tworzenia statystyk i analiz dotyczących korzystania ze Strony Internetowej.
W ramach Strony Internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies, session storage) oraz „stałe” (persistent cookies, local storage). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wygaśnięcia sesji (np. opuszczenia Strony Internetowej, usunięcia ich przez Użytkownika, lub wyłączenia oprogramowania). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej jednak niż 12 miesięcy od czasu ich umieszczenia.
Wykorzystywanie plików cookies nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym Użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym na tym urządzeniu.
Domyślne ustawienia przeglądarek internetowych dopuszczają zwykle zapisywanie plików cookies w urządzeniach końcowych użytkowników stron internetowych. Ustawienia te mogą jednak zostać zmienione przez Użytkownika.
Użytkownik ma możliwość określenia warunków wykorzystywania plików cookies za pomocą ustawień oprogramowania (przeglądarki internetowej) zainstalowanego na jego urządzeniu końcowym.
Użytkownik ma również możliwość zmiany ustawionych warunków wykorzystywania plików cookies. Zmiana może polegać na częściowym lub całkowitym ograniczeniu możliwości zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Zablokowanie cookies lub ich usunięcie może powodować utrudnienia w korzystaniu ze Strony Internetowej, np. dlatego, że niektóre jej opcje nie będą dla dostępne dla Użytkownika.
Administrator informuje, że zgodnie z przepisami ustawy – Prawo telekomunikacyjne, zgoda użytkownika końcowego na przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym użytkownika końcowego może być wyrażona przez użytkownika również za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego urządzeniu końcowym. W przypadku zatem gdyby użytkownik nie chciał wyrazić takiej zgody, powinien dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej.
Szczegółowe informacje w zakresie zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oraz ich usunięcia uzyskać można na oficjalnej stronie internetowej konkretnej przeglądarki. W szczególności powyższe informacje można znaleźć pod następującymi adresami stron internetowych:
Narzędzia wykorzystywane na Stronie Internetowej
Administrator w ramach Strony Internetowej korzysta z narzędzi informatycznych dostarczanych przez podmioty zewnętrzne. Korzystanie z tych narzędzi może wiązać się z korzystaniem z plików cookies tych podmiotów.
Administrator korzysta na Stronie Internetowej z narzędzi dostarczanych przez Google LLC: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager.
Dzięki korzystaniu z cookies, Google Analytics analizuje ruch i sposób w jaki Użytkownicy poruszają się po Stronie Internetowej. Administrator wykorzystuje dane zbierane przez Google Analytics do remakretingu/retargetingu, raportowania wyświetleń w sieci reklamowej Google oraz do analizy danych demograficznych i zainteresowań Użytkowników. Administrator może ustalić słowa kluczowe, reklamy, grupy reklam i kampanie, które najskuteczniej przyciągają klientów. Administrator może obserwować również aktywność na Stronie Internetowej: przewijanie strony, kopiowanie jej elementów, czas aktywności danego użytkownika i inne zdarzenia. Wszystkie te dane zbierane są anonimowo. Umożliwia to mechanizm anonimizacji nr IP użytkownika. Użytkownicy mogą zapobiec wykorzystywaniu swoich danych w Google Analytics. Więcej informacji o tym jak można to zrobić znajduje się pod tym linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Google Ads służy do wyświetlania Użytkownikowi odpowiednich reklam. Ciasteczka zostają umieszczone na urządzeniu Użytkownika w celu zapamiętania stron, które ten odwiedza. Na podstawie zebranych informacji wyświetlane są spersonalizowane pod Użytkownika reklamy na przeglądanych przez niego stronach. Administrator może zlecać reklamy do wybranych przez niego odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły Stronę Internetową w ciągu 7 dni. Administrator reklamy zleca na podstawie zbiorczych kryteriów, np. do określonych grup docelowych, nigdy do konkretnego Użytkownika. Ustawienia dotyczące personalizowania reklam w usługach Google można zmienić pod tym linkiem: https://adssettings.google.com/.
Google Tag Manager jest systemem do zarządzania tagami i kodami umieszczanymi na Stronie Internetowej. W ramach Google Tag Manager Google może zbierać informacje np. o sposobach korzystania z usługi i tagów oraz o stosowanych tagach. Te dane są używane zgodnie z polityką prywatności Google.
Polityka prywatności Google jest dostępna pod tym linkiem: https://policies.google.com/privacy.
Google może przekazywać dane osobom trzecim. Na temat korzystania z plików cookies przez Google więcej informacji można znaleźć pod tym linkiem: https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl&gl=pl.
Administrator korzysta z narzędzi biznesowych dostarczanych przez Meta Platforms, Inc., w tym z Facebook Pixel, które służy do działań marketingowych.
Facebook Pixel „śledzi” odwiedziny i zachowania Użytkowników poruszających się po Stronie Internetowej. Dzięki temu można do nich kierować dostosowane do nich reklamy (remarketing/retargeting).
Administrator otrzymuje od Meta Platforms, Inc. jedynie dane statystyczne, bez odniesienia do konkretnych Użytkowników. W ten sposób Administrator sprawdza skuteczność reklam na Facebooku i Instagramie, bada rynek i prowadzi własne statystyki.
Dane z Facebook Pixel Administrator zbiera jedynie do analiz statystycznych, a reklamy zleca jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów, nigdy do konkretnego użytkownika.
Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych na portalu Facebook, znajduje się pod tym linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation.



